TOREK, 18. 10. 2022 Hana M.

Današnji dan se je začel zelo delavno. Ko sem prispela na kliniko so se že začele priprave na operacijo konja, ki mu je bilo treba odstraniti oko. Veterinarska tehnica, s katero sem delala je veliko dela prepustila kar meni. Najprej sem konju iz jugularne vene vzela kri, nato sem mu nad njo pod kožo aplicirala lokalni anestetik, kar je potrebno pred vstavitvijo kanile. Konja smo zatem kot pred vsako operacijo očistili in kmalu je pod narkozo ležal na kirurški mizi. Oblekla sem se v kirurško opravo in vetrinarki asistirala pri operaciji. Najbolj zanimivo je bilo, ko mi je veterinarka pustila, da potipam s prstom po očesni jamici, ter takrat ko je prerezala žile, ki peljejo do očesa in se je na tla vlil cel slap krvi, kot da smo v kakšni grozljivki. Operacija je stekla gladko in konj je zelo lepo okreval. Dan se je končal izjemno lepo, saj smo ob odhodu iz službe z Luajem in Hano videli krasno mavrico.




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika